Afgelopen vrijdag ging onze jaarlijkse bureau-excursie naar… Groningen.
Uiteraard konden we niet om Dudok aan het Diep heen. Precies die dag verscheen er een prachtig plekportret van GRAS.We werden meegenomen door de stad:
Elzo Dijkhuis leidde ons door het stadhuis, Gerrie Sikkema opende de deuren van de schouwburg, en met Anne Wieringa belandden we letterlijk tussen hemel en aarde: boven de gewelven van de Martinikerk.
Dank voor de gastvrijheid, de verhalen en de inspiratie. Er gaat werkelijk niets boven Groningen.
Uiteraard konden we niet om Dudok aan het Diep heen. Precies die dag verscheen er een prachtig plekportret van GRAS.We werden meegenomen door de stad:
Elzo Dijkhuis leidde ons door het stadhuis, Gerrie Sikkema opende de deuren van de schouwburg, en met Anne Wieringa belandden we letterlijk tussen hemel en aarde: boven de gewelven van de Martinikerk.
Dank voor de gastvrijheid, de verhalen en de inspiratie. Er gaat werkelijk niets boven Groningen.