16/03/2026 Excursie naar….Groningen!

16/03/2026 Excursie naar….Groningen!

Afgelopen vrijdag ging onze jaarlijkse bureau-excursie naar… Groningen.
Uiteraard konden we niet om Dudok aan het Diep heen. Precies die dag verscheen er een prachtig plekportret van GRAS.
We werden meegenomen door de stad:
Elzo Dijkhuis leidde ons door het stadhuis, Gerrie Sikkema opende de deuren van de schouwburg, en met Anne Wieringa belandden we letterlijk tussen hemel en aarde: boven de gewelven van de Martinikerk.

Dank voor de gastvrijheid, de verhalen en de inspiratie. Er gaat werkelijk niets boven Groningen.